Każda współpraca to dla mnie tak naprawdę indywidualny przypadek. Staram się dopasować ofertę do rzeczywistych potrzeb moich Klientów, tak by obie strony były z tej współpracy zadowolone.
Poniżej znajdziesz ogólne pakiety obejmujące moje główne usługi, jednak zachęcam Cię do kontaktu w celu bardziej precyzyjnego dopasowania oferty do Twoich potrzeb.
Usługi związane z reklamą i promocją w mediach społecznościowych (reklama na Facebooku i Instagramie – Facebook Ads) oraz w wyszukiwarce Google (reklama Google Ads)
Pakiet obejmuje przygotowanie kampanii reklamowej w Menedżerze Reklam zgodnej z ustalonym celem (sprzedaż, promocja profilu, odwiedziny w sklepie stacjonarnym, promocja wydarzenia, itp.), przygotowanie kreacji reklamowych, zarządzanie kampaniami, optymalizacja wyników, rozbudowa kampanii oraz raportowanie.
W ramach pakietu uzyskujesz pełną obsługę kampanii przez ustalony okres czasu
Pakiet obejmuje przygotowanie kampanii produktowej w Google Shopping oraz kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania, zarządzanie kampaniami, optymalizacja wyników oraz raportowanie.
W ramach pakietu uzyskujesz pełną obsługę kampanii przez ustalony okres czasu.
Oferta obejmuje działania w małym sklepie internetowym.
Aby uzgodnić wszelkie dodatkowe działania oraz dopasowaną stawkę skontaktuj się ze mną TUTAJ.
W ramach tego pakietu będę zajmowała się Twoim sklepem internetowym. Moja praca obejmie aktualizację dotychczasowych produktów i ich wariantów oraz dodawanie nowych produktów a także przygotowanie odpowiednich zdjęć na Twoją stronę.
Pakiet obejmuje działania zawarte w pakiecie podstawowym oraz dodatkowo zawiera działania związane z SEO. Przygotuję odpowiednie teksty i grafiki, które pomogą w pozycjonowaniu Twojego sklepu, zaproponuję nowe rozwiązania oraz strategię rozwoju.
Treści tworzone są na podstawie ogólnego briefu przygotowanego przez Klienta, obejmują 2 serie poprawek
To kreatywne treści niezbędne do właściwego pozycjonowania strony. Zawierają frazy kluczowe, zgodnie z zasadami SEO i jednocześnie zachęcają odbiorcę do zakupu.
To treści dopasowane do Twojego odbiorcy, które możesz umieścić na swoich kanałach w Social Mediach, na portalach sprzedażowo-aukcyjnych lub po prostu w swoim sklepie internetowym. Są one zwykle bardziej nacechowane emocjonalnie.
To ciekawe i merytoryczne treści pisane dla Twoich czytelników, które zwiększają ruch na stronie. Są przystępne, konkretne i często inspirujące, dzięki czemu zatrzymają odbiorcę u Ciebie na dłużej.